onsdag, juli 01, 2009

dagens - hos tandläkaren

Idag är jag verkigen upp med tuppen, det är nämligen så att jag skulle vara hos tandläkaren klockan 08:00 för att laga mitt andra hål. Det gick väl helt okej, förutom att jag fick 2 bedövningar för den första tog inte... så typiskt mig! Så jag fick ha den där hemska sprutan i munnen 2 gånger. När jag var klar med allt så köpta mamma Ben & Jerrys till mig, toppen!

Nu är jag åter hemma igen och ska lägga mig och sola, perfekt. Och äta på min B&J så klart, och läsa en bra bok. 
När jag var hos tandläkaren så hade jag på mig - jeansshorts, vit herrskjorta (pappas) köpt på NK, skärp från Gucci och rayban wayfarers!

xoxo

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du är då alltid snygg, som vanligt :) Hoppas du har en bra sommar!

Anonym sa...

är jeansshortsen från Kappahl eller?

Honey Bourbon sa...

nej et är dom inte.. jag handlar inte på Kappahl.. dom är köptaa utomlands