måndag, september 17, 2007

Hej hopp

Nu är jag hemma i Umeå efter en lyckad helg i kramfors. Dock så hade vi sovmorgon imorse men inte visste jag nåt så jag kommer dit till typ kavrt över 8 (för vi börjar halv 9) men då kommer alexandra och säger att vi har det oh jag blev lite butter då, men skitsamma. Vi hade en ganska slapp dag idag på skolan och vi fick dansa afrikansk dans idag, det var sjukt sjobbigt, sjukt gult, men sjukt kul =)
Men åter till helgen, jag tog ledigt i fredags iaf och så, då var jag på ådalssskolan och hälsade på alla och det var jätte kul att träffa allihopa. Och på kvällen på fredag var jag med johannes lite, han är typ underbar jag är nästan kär i honom... men hur som helst , sen drog jag till en annan kompis och sov där. Och det var mys, sen på lördan var jag med linn, och så och det var också mysigt, men sen på kvällen ville jag till härnösand, men jag hade ingen skjuts, och jag ville träffa johannes där, men det kunde jag inte :( och på söndan åkte jag hem typ, på kvällen. Men på dan var jag med mammasen och myste lite (:

Om nån timme och så,då komemr mamma hit till umåe och vi ska kolla på lägenheter, och sen ska vi handla mat till mig och imorrn har vi orientering på i20 i den blöta skogen, jag längtas verkligen inte, men skitsamma, kan blir rätt kul ändå :P TAGGA ;)
Och på fredag har vi prov, i biologi om alla växter osv:/ hatar verkligen det och på onsdag och torstag är vi lediga för lärarna är borta WIHOOO

Inga kommentarer: