onsdag, september 12, 2007

Tuesday night


Halloj.
Idag är det tisdag och en ganska vanligt tisdag förutom att vi är lediga imorrn och det är riktigt skönt.
Idag på skolan fick vi kolla på massa äckliga döda djur på biologin och lära oss till vilken djurgrupp alla dom där tillhör och det var lite jobbigt. Nästa fredag har vi i alla fall prov på alla växter och mossor och lavar typ och det är också jobbigt för jag hatar växter usch. Jag lurade till och med våran lärare att jag var allergisk mot växter för att slippa, och hon gick på det med, jag ska ändå lära mig alla dom, och jag orkar verkligen inte :P hihi, men men tagga för fan ;) Och nästa fredag ska vi ha en novell inlämnad också på svenskan och massa plugg har det blvit nu, men jag har kommit på så länge man är aktiv på lektionerna och jobbar på så blir det mkt lä´ttare sen för då slipper du göra så mycket hem och det är ju skönt, men vissa dagar orkar du ändå inte jobba för fullt.
Men det är rärr soft måste jag säga, vi får typ ta allt ansvar själv och vi har typ scheman där det står när allt ska vara klart osv. så det är bara att hålla koll på det!

Idag har jag inte ätit nån middag, för jag hade verkligen ingen mat hemma, verkligen inte alls :/ och jag tänkte gå och handla men jag hamnda och somnade där, sen vaknade jag runt 8 så då var det verkligen lite sent så att jag har skippat det idag.
Imorrn ska jag också kolla på en lägenhet och jag komemr nig inte få den:/ men man kan alltid hoppas om jag gör ett gott första intryck så :) håll tummarna!

Och imorrn ska jag också gå på stan och fika och plugga och kolla på kläder med emma och zara ...:)

Inga kommentarer: