tisdag, september 25, 2007

Stockholm Derby


Igår var det Stockholm derby på råsunda mellan AIK och DIF, och enligt min mening finns det inget större än derby här i Sverige.
Så jag zara och emma tog oss en tripp på Olearys där det var ett himla gooo kan jag lova, och det var riktigt kul. Mina nerver var på helspänn hela tiden, DIF petade in första målet i 2:a halvlek men 15 min kvar av 2:halvlek sätter AIK också bollen, Så matchen slutade med 1-1 :/ Men aik hade faktiskt övertaget måste jag erkänna.. men ändå. Och nu är det Hckey DIF-MODO, alltså jag blir ju såå irriterad när jag inte har den Tv-kanalen :/ jag vill verkligen se, och jag är super nervös nu med.

I helgen ska jag flytta till en ny lägenhet iaf och det ska bli kul, och då på fredag komme rmin honeybunny ;) hihi

Inga kommentarer: