lördag, juli 14, 2007

fucked up

Jag är så himla trött och less på allting just nu! Det händer verkligen inget nytt! Blää! Igår kväll var jag på harry potter och detvar iofs ganska kul, hihi. Sen åkte jag till grundsta till molle carro och robin, men sen körde allt ihop sig, mamma ringde och så att vi skulle åka utomlands idag, liksom några timmar innan bara typ! Så då blev det massa fight, och det slutade med att jag blev riktigt jävla pisst off som vanligt som bara jag kan bli, så jag stack för inte förvärra saken, när jag kom hem packade jag väskan för att sen nästa dag kunna dra, fast jag ska ju då stanna hos pappa i stockholm för jag vill inte följa med dom där! Men nu när jag vaknar, typ halv 10 då är klockan ganska mkt och vi skulle ha dragit 6, men då har pejje dragit till gävle och mamma är kvar och så fort jag kommer ner börjar vi bråka igen, jag fick höra att det är mitt fel att hela deras semester är förstörd, men det äre knappast, dom måste bara ha nån att skylla på. Igår kväll när vi bråkade sa jag redan att ja okej, jag stannar hos pappa och allt va uppklarat men tydligen imorse så dög det inte! Ovanligt! NOOOT!. Sååå fuck it! säger jag bara!

Inga kommentarer: