tisdag, juli 10, 2007

Vilken helg!

Hallå där. Från torsdag till söndag ha jag spenderat i sundsvall på gatufesten och det var så oerhört grymt sjukt kul, att det inte ens går att besrkiva med ord. Träffade massa roligt nytt folk, och massa som man redan kände. Det mesta hände kan man väl påpeka och det var allt från skratt tll tårar. Men en stor del som hände är hemligheter som inte kommer avslöjas.
På lördag natt hände en lite tråkig sak, nämligen att jag svimmade utanför hotell scandic på natten på gatan, då kom polisen och tog hand om mig och körde mig till en fyllecell, men jag vaknade inte upp efter fler timmar där. Så dom körde mig til sjukhuset och då fick jag massa sprutot och skit osv. och fick va där hela natten. Jag erkänner att jag söp som bara den, verkligen inte likt mig, men läkarn sa att jag måste ha fått i mi n¨n drog antagligen så la nån det i min drick eller så, typ GHB eller GBL! Men så mkt alkohol som jag hade i kroppeen efter om hade tagit blodprov på mig var helt sjukt jag hde 2 hela jävla promile. Doktorn va helt förstummad, han sa att en vuxen man svimmar vid ca 1,3 promille, och att jag måste ha k'mpat som en blådåre för att ha varit vaken så länge, men han sa att jag är n riktigt kämpe! Men det var ett rent helvete, jag bara spydde och hade ingen i minnärhet sm jag kände , varken bror mamma eller pappa eller s¨å... men jag var ju medvetslös i flera timmar!
Men jg vill tacka alla vänner som tog hand om mig och jag hde inte klarat det utan er, ni vet vilka ni är killar och tjejer. Älskar er! Och jag vädjar till er alla andra när ni är ute och festar har koll på erat glas, och drick er fan inte redlösa! Finns inget värre!

Inga kommentarer: