onsdag, juli 11, 2007

hemskt tråkigt


Idag är det en sån dag, en hemskt tråkigt dag. Jag vet inte alls vad jag ska göra eller nånting. Jag har i alla fal pratat med min bror idag och berättat allt vad som hänt osv. Och han tog det bra, tyckte nog bara synd om mig men jag älskar jonom oerhört mycket ändå, det finns ingen bättre än min Marvin!
Vädert börjar också ta sig,det har varit riktigt sunkigt nu i några dagar, men nu tittar solen fram, nästan så at man kan gå ut och sola, men det har jag erkligen ingen lust med. På lördag åker vi utomlands, eller nja inte riktigt vi åker till sthlm då och ska va hos marvin ett tag sen bär det av, ovanligt nog (NOT) börjar planerna ändra sig, så det ser ut som at gamlingarna åker men inte jag, för jag har verkligen ingen lust att åka bort om det inte blir nåt kul ställe så då stannar jag hellre hemma i sthlm hos pappa/marvin och har kul där :)
Jag har också fått starka känslor för en person, men det vet han inte om, och jag tror inte ha kommer få göra det heller:P
Och nu har jag fixat boende oh så i Umeå så det är bara flytten som återstår och det ska bli rktigt kul, men jag är väldigt nervös, men det lägger sig, och börja om på nytt komer bli så grym skönt:) jag flyttar en ecka in skolan börja ungefär 12/13 augusti. Då säger jag farväl Kramfors och allihopa.

Inga kommentarer: