fredag, juli 13, 2007

satans prutt moppe!


Idag skulle jag iväg till stan runt 12! Men då dog min moppe! Och det var för att betteriet tog slut och då blev jag sur, och jag va tvungen att leka "bilmekaniker" eller rättare sagt moppe mekaniner. Helt ärligt så är det inte min starka sida, men om man bara tänker logiskt så går det;) Och det gick bra. Jag hittade direkt var batteriet fanns, och då var jag riktigt nära på att ta en bilbatteriladdare, men då slog det mig att moppen batteri är på ca 6 volt, och bilens är ganska mkt större så jag ringde björn elelr aah först mamma och klagade och gnällde, men sen ringde hon björn och då kom han med den rätta laddaren så jag satte dit den alldeles själv så jag känner mig lite stolt nu:)

Men hur som helst, så vaknadejag typ 8 imorse för jag va tvungen att städa innan vi ska dra iväg imorrn och det skulle jag inte hinna göra på dan, så nu är det fint i mitt rum! WOOHOO tummen upp. Och nyss ringe cool linn, och pratade med mig lite :) och det var roligt, för vi kanske ska till grundsta, för om vi inte ses där så ses vi på bion idag för vi ska se harry potter, men jag gå med petra men det lär va mkt folk där så jag lär träffa ganska många och det bli fett nice! Och just nu håller jag på att rocka jääärnet! Love metallica! ;)

Inga kommentarer: