tisdag, juli 31, 2007

HEMMA


wohoooo! Nu har jag kommit hem från utlandet ^^, jag ska försöka göra mig kortfattad sen resan, jag nämnerbara det mest väsentligaste.
Jag och petra stötte på otroligt knäppt folk som vi skrattade åt dag ut och dag in, vi har även varit ute på nattklubbar ganska ofta och inträdet var ju gratis, några va dom, var Viva club, copacabana osv. Vi ar båda 2 blvit kära i en kille som hetr valen, han är perfekt, jag menar verkligen perfekt, hn är en svärmorsdröm, ch han är det verkligen, grr, han är snygg, söt snäll, snygg kropp som fan, kan dansa, röker/snusar inte, GAAAAAAAAAAAH MY man! och hans "bror" som vi kallar stifler var rätt så bra ha med. Och skallepär och hans kompis som vi träffade hela tiden i typ 3 dar i rad som var riktigt skön! En rolig snubbe alltså:P Jag har också kärat ner mig i en kille vid namn glasskillen, hihi han har hål i ögonbrynet(I like it) han är min framtida man har jag konstaterat, och han raggade på oss 2 på kvällarna också när vi kom dit där han jobbade i den italienska glassbaren, första dan bröt han i hop i skratt och vi med och sen des har det bara varit lite små snack och intensiva blickar. Sen var vipå min släktings restauranf rätt ofta och där var det nytt folk hela tiden och grtis mat dessutom! Vi har varit på hel med och där fann det snygga killar som fan! GRr Och vi har solat och badat en gång typ:P och vi har varit på beach party som var lite speciellt, lite kul vare iaf, oh där träffade en rolig snubbe som vi kallade för rödingen och han var heelt sjukt, han måste ha tagit nåt! Och så hade vi en tomte efter oss hela kvällen som va läskig, ör han skulle typ va våran barnvaktmen vi sprang ifrån honom hela tiden. Och vi träffade fler men dom va inte så nämnvärda. Och så har vi shoppat coch åkt båt och träffat svenskar som va cooola, com hette Mike, john gustaf och nåt mer, och så har jag haffat till mig 3 jobb, ett som importor och exportor i europa men det verkade lite överskattat eller lite oseriöst men´det andra so försäljare i umeå eftersom jag nu ska flytta dit!
Och dethar hänt massa som man kan berätta om men det orkar jag inte, dock har vädret där inte varit så lyckat, men sen när bildera kommer på petras bdb så får ni kolla, då kanske ni förstår att vi hade kul Petrusa.bilddagboken.se, och marvin linda, ca och marlene va också där ett tag så vi va med dom lite också, och det var nice : ) och igår när vi åkte båt hem så mådde jag fett illa så jag sov typ på golvet halva natten, och petra köpte nya harry potter som hon nu har läst ut så nu vet jag också slutat på harry potters lv haha! Jag måste faktiskt medge att det är lite sorgligt, och jaa.. all har varit bra! Och nu när jag kommer hem så hittar jag 3 brev som ommer från socialtjänsten grejen i kramfors där det står att dom vill träffa mig pga avv att jag hittades grovt alkoholiserad den 8/7 osv..... bla blablablba! men palla liksom!!!!!! haha Stort skämt! Och nu har jag sagt det mesta tror jag, fast det finns massor mer att berätta ändå! Men nu mår jag illa så jag ska kolla på film!
CIAOOOOO!

Inga kommentarer: