torsdag, augusti 09, 2007

chantale af stockholm

Hallå! Livet är fortfarande bara skit just nu! Men idag har jag hängt på stureplan hela dan och suktat och dräglat över alla dyra affärer och saker. Ville ha allt typ, och där finns affärer som man inte ens trodde fanns, och kläder som man inte ens visste fanns heller, helt sjukt, blev typ klädkåt! Sen idag gick jag och pappa till hamnen i gamla stan för att kolla på världens lyxigaste och dyraste pråm, och man kunde köpa en lägenhet på denf ör ca 25 miljoner bara en lägenhet!!!!Och båten var en riktigt skönhet, den var sp vacker och eftersom pappa är en båtfanatiker och har jobbat med båtar och som kapten i hela sitt liv typ så är jag lite smittad på den biten. Hur som helst blev jag kääär, mina ögon bara stannade på den och jag ville bara upp på den och jaa allt mäjligt! Det är farligt kan man säga! En dag, ska jag kryssa med den iaf! :)


ciao!

Inga kommentarer: