torsdag, augusti 02, 2007

Love is wicked

Hej hopp, jag kom precis hem från en väldigt god vän till mig :) Sov där hela natten, och vi hade hur kul och skoj som helst! Damn!(Love is wicked)
Hur som helst så, drog jag till stan igår kväll å så, sen kom han och hämtade upp mig, men innan dess så hoppade en katt på mig! Den var as söt och jag ville ta med mig den hem, den mraowade hela tiden och ville bara kramas såå söt! Sen drog vi och vi hade skit kul! : )
Och runt 4 så ska jag till härnösand och träffa sofia, en kompis som jag ska bo hos/med i umeå til oktober sen flyttar jag, så det ska bli mysigt det också!

Jag måste bara påpeka en sak,Den här sommaren har varit kass typ, skit dåligt väder hela tiden, och den har gått så sjukt fort, men det har också hänt en del roliga grejer, men den kunde ju ha blivi bättre. Och jajajajjaa, ja vet att alla tycker att jag klagar jämt, men jag vet bara att saker och ting kan bli bättre! Och idag hoppas jag att malin kommer hem för jag saknar henne väldigt mycket, hon är nämligen i dalarna och i helgen ska vi ha tårtkalas för on fyllde år tisdags :) hihi

Men nu ska jag tillbringa några meningslösa timmar framför Tv:n CIAO!

Inga kommentarer: