måndag, augusti 06, 2007

ending of summer!

Dom senaste dagarna har jag tillbringat med mallan och linn, och det har varit mys! Linn jag och jennie skulle ut och cykla en sväng men jag hade ingen cykel så vi lånade nåns, men då kom mannen sm ägde cyklen efter oss och skällde ut mig/oss! Not nice. Och idag har jag oh malin varit och badat i grundsta och det hr okså varit mysigt, och ikväll så ska vi grilla hemma hos mig och det ska bli super smarrigt. Och senare imorrn drar jag till sthlm till pappa och jag kommer hem sent på fredag eller tidigt på lördan för att då är det crusing och jag och malin ska vara pimpade som fan och vi ska äga stan ;) AIIGHT! hihi Och så har vi 2 typ kollat på mucho movies med, och nyss var vi på stan och åt en twister, men nu ska vi hem till mig och fixa grillen!

Det är bara 2 veckor kvar på sommarlovet och det är SSAAAAAAAAAD, jag kommer sakna alla här hemma när jag flyttar men det kommer bli fett jävla nice! I LOVE IT!



CIAO

Inga kommentarer: