fredag, augusti 17, 2007

Ciao kramfors, Hola umeå


JAAAA, äntligen bär det av. Efter alla plågsamma år här i kramfors förflyttar jag mig ännu längre norrut. Vem kunde tro det? En stockholmstjej, som älskade sitt liv förr, men just nu inte vet vad hon ska göra av det. Hmf, visst bra fråga. Jag måste faktiskt medge att så hemskt har det inte varit som det låter. Men visst, dom här åren har haft sina mörka och ljusa stunder.

Och jag har nog inte varit så här glad på hur länge som helst. Jag kan knappt fatta det, att jag äntligen har lyckats slå mig fri och gå min egna väg och slippa all jävla skit, otroligt. Men jag är samtidigt lite ledsen, på alla som jag kommer sakna fruktansvärt mycket och till dom som jag nog aldrig kommer träffa mer och har velat sagt saker som jag inte vågat, eller gjort saker som jag har haft stake till, men fuck that, new times, ;) I will kick some ass...
Jag flyttar dock ännu längre från min bror och min pappa och det är riktigt trist, för det kommer väl resultera med att jag inte kommer se dom lika ofta nu som då. Men då blir det bara roligare att träffa dom när man väl gör det.

Och för inte så längesen idag var jag på banken och fixade med bankkontona, och typ e-legittmation och så vidare, jobbigt, och jag mådde illa som fan för jag är fortfarande sjuk och orkade knappt stå kvar där, men det gick som allt annat :) så nu är det klart. Och om några timmar bär det av till umeå!


Jag bara önskar, att det ska slå in en dag! Love you!


Ciao kramfors, hola umeå!

Inga kommentarer: