torsdag, augusti 16, 2007

sjuk sjuk hemskt sjuk!

Som sagt är jag sjuk, och det är riktigt hemskt den här gången. Började för 1vecka sen kanske eller lite mer. Men jag menar jag är inte en sån som åker till sjukhuset bara för att jag har lite ont nånstans. Men det borde jag har gjort. På lördagen var det iaf crusing här i kramfors och det var rätt kul :), var med johanna, (en från sthlm) malin och linn. Och det var riktigt skoj förutom att jag hade s hemskt jävla ont. Men jag åkte till sjukhuset på måndan iaf och får veta att jag ha urinvägsinfektion eller typ infekterade njurar. Jag var nära att svimma i duschen ia när jag duschade på morgonen, allt bara blev svart och jag trodde verkligen att jag skulle dö, men jag lyckades ta mig ut och då blev det bättre. Men nu går jag på penicillin och ska göra det i tio dagar, sen blir det förhoppningsvis bättre. Och förutom det så har jag under odm här 4 dagarna bara legat med 40 graders feber, och jag menar det verkligen inte rört en fena, och så har jag frusit ena stunden och svettats den andra som en tok. Men malin kom och hälsade på mig en dag och kom med jätte goda muffinsar och då blev jag lite friskare. Men just nu känner jag mig lite bättre, och imorrn flyttar jag till umeå.. A new beginning. Och jag är nervös så in i norden:s GAAAAH! Jag hatar sånna här grejer! + att jag känner mig inte så jävla fräsch nu heller har inte duschat på 4 dagar och som jag har svettats osv så är det inte mysigt! BLÄÄ usch, men jag har helt enkelt inte haft krafterna men jag tänkte faktiskt försöka mig på en dusch nu :)


Hej då!

Inga kommentarer: