måndag, februari 04, 2008

back to basic

Nu är jag åter igen back to basic efter en trevlig vistelse i Stockholm hos pappa.
Nog dumma jag glömmer mina nya jeans och min ipod touch hos pappa så han ska förhoppningsvis posta upp det

Skolan tar verkligen död på mig, idag skulle jag skriva nNK provet men stcka för jag skulle till "optikern" för jag kände mig ytterst oförberedd. Kommer nog få göra det imorgon i stället, och för att skapa ännu mer oro så ska vi åka skridskor imorgon och det är en av mina lite svagare talnger om man ens kan kalla det tallang, men allt man kan mer eller mindre är väl en tallang?

Dessutom så önskar jag verkligen att jag fick åka tillbaka till tiden då Marilyn Monroe och Betty Grable levde. Jag verkligen älskar dom, dom är så otroligt snygga och jag skulle vilja vara som dom. Dom är nog mina idoler! Det kommer nog aldrig mer finnas nån som är så känd efter sin död som dom 2 som skådespelare eller modeller i playboy, dom var dessutom dom första modellerna i playboy, och att hugh hefner fick jobba med dom! Jag tycker det är helt sjukt. Jag skulle verkligen vilja träffa honom och fråga honom hur dom 2 var (a)...

Inga kommentarer: