fredag, februari 01, 2008

pappa :)

Nu är jag hos pappa :) Och jag är på toppenhumör idag.
Idag var vi och drack kaffe i stan nästan så fort jag hade kommit sen åt vi middag på sturehof och jag är proppmätt nu. Sen gick vi en snabbis på stan osv.
Och nu är vi hemma och jag har fått min ipod touch, 3000 :- en tröja.

Imorgon är det ännu en rolig dag för då kommer sebastian och sen ska vi till marvin och sen hem till oss igen. Om bara mamma var med nu så skulle jag vara den lyckligaste i världen...

Och idag när jag gick på stan kom jag på mig själv att jag tänder på att gå i affärer (typ) ALLTSÅ, jag blir iaf hur glad som helst och vill bara ha allt och blir på bra humör. Det är nästan sjukligt, men det första man ska göra i att inse sina problem är att erkänna do för sig själv!

Inga kommentarer: