onsdag, februari 20, 2008

flytt flytt flytt

Som dom flesta redan vet, så var det tänkt att jag skulle flytta till stockholm lite senare och gå IB där, och jag hade skickat in anmälan osv. Och igår fick jag veta att jag kom in på IB där på kungsholmsgymnasiet, men sen i helgen så ångrade jag mig, och nu ska jag ta tillbaka min anmälan..

Hur som helst så har jag kommit på nu att jag har gjort fel val, att flytta hit, det var helt fel av mig, av alla ställen som jag kom in på valde jag Umeå,(patetsikt), men om jag ska vaar riktigt ärlig så trivdes jag rätt bra här från början, träffade nytt folk osv, men nu går allt bara utför och jag trivs inte alls här längre. Så jag ska nog förmodligen flytta bort i helgen, om flyttlastbilen kommer som vi ha beställt, då bär det av, på jakt efter lycka eller vad man ska säga..?
Fast det är oklart än om jag komemr flytta bort eller om jag ska bara ska flytta,. men vi får se, det svävar ganska många bollar i luften nu

Inga kommentarer: