lördag, februari 09, 2008

hos mamma

Jag vet inte vad jag ska tro längre..

Idag har jag varit hos frissan och klippt mig, bara topparna så håret känns mycket bättre nu. Sen åkte jag och mamma förbi malin och hälsade på osv. så satt vi där och pratade och kom på att jag och malin ska åka utomlands till min mormor på sportlovet och det kommer bli super mys:) Det var verkligen jag och malin va med varann så här mkt! Nu sitter jag hemma och pluggar historia för jag har prov på onsdag och det kommer verkligen inte gå bra, för jag har minne som en guldfisk och det är så svårt att komma ihåg allting.
Och senare ikväll är det medlodifestivalen och så ska jag nog vara hos malin och vi ska ha mys kväll.

Jag åker nog även hem till kramfors nästa helg för att fixa lite grejer och för att fira en väldigt god vän och för att säga hej då marcus och stefan..

Inga kommentarer: