måndag, februari 11, 2008

lyckligt olycklig?

Idag har jag varit i skolan och allt har rullat på som vanligt, men nu är jag hemma och har jätte mycket att göra bland annat, läsa klart spanska boken, ta fram glosor ur den och göra en sammanfattning om boken det ska vara klart på torsdag och så måste jag plugga historia för jag har prov på fredag. Konstigt nog så kan jag inte tänka, har massa andra grejer som jag tänker på som dock är lite jobbigt.

Jag längtar verkligen tills jag och malin ska åka till mormor, bara vi 2, och prata och shoppa, träffa nytt folk osv. kommer bli underbart!
På torsdag är det alls hjärtans dag och då är det dags för min och Annies tradition hha kan man säga, synd att jag inte är i sthlm nu med henne :( , men det kommer funka ändå!

Over and out

Inga kommentarer: