söndag, februari 10, 2008

varför blir det alltid så här?


Jag börjar tro att allt d¨ligt som händer är mitt fel jämt. Jag kanske inte borde finnas längre?

Igår var planen att jag och malin skulle ha mys hos henne och kolla på melodifestivalen, och precis när jag ringde henne innan jag skulle dit så sledde drastiska förändringar. Hon sa att hon var i stan på café koppen och att jag skulle komma för det var lite folk där som jag kände, och det vore ju kul att träffa dom, bland annat så var linn och emma där osv. Och det var kul att träffa dom, jag och malin var hemma strax efter 11.
Dock var det ganska hög musik där och vissa kan uppfatta det som fest men det var det verkligen inte. Men vissa är ju så egoistiska att dom bara tror på sig själva och ingen annan!
Men sen så blev allt bara dåligt igen, för jag får tydligen inte ens träffa mina egna vänner längre! Om det är det som krävs för att du jämte ska slippa få aggretions problem så får jag väl göra det... Jag skulle kunna göra allt för dig, men när du aldrig blir nöjd med vad man än gör och inte ens får ha kul så vet jag inte längre.


Jag vet att du kommer läsa det här, du kan väl höra av dig om du vill..men du gör ju som du vill! Jag älskar dig!

Inga kommentarer: