tisdag, mars 25, 2008

casual day

Idag kan man verkligen säga att det har varit en casual day, en lugn dag på stan bara. Malin flög till umeå idag, själv, för första gången :) och jag hoppas det gick bra. Jag gick runt lite på stan och kollade saker, och gick in på PUB efter ombyggnaden - och shiiit shit shit pompe, vilken förändring, förut tyckte jag inte alls om pub, men nu, nu är det nästan på top, dom är dock inte klara med allt än, men ändå.. Dom har hur sköna och balla och snygga grejer där som helst, till och med från marc jacobs :). Sen skicka pappa mig till urban outfitters på östermalm han var på invigningen av den och tyckte att dom hade tuffa grejer, och det visade sig att vi har ganska lika smak när det gäller kläder för det tyckte jag med :)


Nu är jag trött, så jag ska lägga mig i badet och äta glass :)

Inga kommentarer: