tisdag, mars 11, 2008

roligt

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAAD.
Regler: Du måste svara ärligt på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

TIO SAKER OM DIG SJÄLV
1.Är du singel? - Typ
2.Är du lycklig? - Egentligen vet jag inte, men man kan säga nej, om man jämför dom lyckligaste stunderna i mitt liv.
3.Är du uttåkad? - Ja mycket just nu
4.Är du ledsen? - Sometimes, ganska ofta faktiskt
5.Är du italienare? - Nej, tyvärr
6.Är du cooling? - Ja, alltid
7.Är du från Irland? - Nej inte direkt
8.Är dina föräldrar gifta? - Nej dom är skillnad
9.Är du oskuld? - Nej
10.Vem hade du senast sex med? - Nån som inte ens är värd att nämnas

TIO SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, inte riktigt
2.Har du någon gång blivit sårad? - Ja
3.Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille under samma natt? - Ja
4.Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för honom/henne? - Ja
5.Har du kysst någon under dom 2 senaste veckorna? - Ja
6.Har du haft en hemlig beundrare? - Ja massor :D
7.Är du kär? - Nej
8.Vill du gifta dig när du blir stor? - Ja
9.Vill du ha barn när du blir stor? - Ja
10.Har du någonsin sagt: jag älskar dig utan att mena det? - Ja, förlåt. Ville bara få dom andra att känna sig bättre.

TIO HAR DU NÅNSIN..
1.Blivit påkommen när du haft sex? - Vet inte riktigt
2.Brutit ett ben? - Nej
3.Gjort något du ångrar? - Ehm, jaa! Massor!
4.Hoppat bunge jump? - Nej, men jag vill göra det.
5.Ljugit för någon du tycker om? - Ja
6.Ätit en hel tårta? - Nej
7.Gjort bort dig offentligt? - Ja, jag är bra på sånt
8.Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - Egentligen så vet jag inte, då jag har gjort slut har jag inte viljat det, men är det tvätrom så vill man alltid bli det dom 2 första veckorna men sen går det över.
9.Gråtit när ett husdjur dött? - Ja, :'(
10.Velat försvinna? - Ja många gånger

Inga kommentarer: