onsdag, mars 19, 2008

Träning



Idag har jag bara tränat kan man säga förutom att gått i skolan, rätt så skönt faktiskt. Men nu är jag super trött, kom nyligen hem och tänkte hoppa in i duschem, men jag har så mycket saker att göra för jag hann inte elelr orkade inte göra dom tidiagre idag så jag har inte en aing hur jag ska hinna med allt. Men jag tror jag ska vara"sjuk" imorgon från skolan (det är trots allt skärtorsdag, då ska man gå som påskärring) så då täntke jag packa och städa resten.
Idag i alla fall så blev min klubba avslagen :P haha, roligt då får jag en ny iaf! Och för den delen har jag fortfarande helt galet med träningsvärk eller vad det nu är, och imorgon åker jag hem också och på fredag till stockholm och jag längtar super mycket då ska jag träffa Fippe Berg och gå på björnjakt xD.


honeybourbon.bilddagboken.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.