söndag, mars 30, 2008

Yeah that´s right






Hej hej, det har varit lite bloggtorka här ett tag, men jag bara inte känt för att skriva nåt. KOm ganska nyligen hem till Umeå, och det känns inte alls bra. Vill vara hos pappa i stockholm. Gårdagens ute kväll var rätt lyckad, sov inte ensam inatt iaf och det var skönt. Ska lägga upp lite bilder sen igår också..
Min vistelse i Stockholm har varit riktigt bra överhuvudtaget tills dom sista dagarna, då blev det inte så bra. Har iaf gått ner typ 1 och ett halv kilo, och det betyder att shopping verkligen är en sport;)

Det är mycket saker som tynger mig just nu, en av dom är att jag fattar inte hur jag kan vara så lättlurad; du tror du känner en kille men det visar sig att det du tror är fel. Dags att gå vidare på riktigt nu, åker ändå till sthlm på onsdag elelr torsdag för att fira stureplan så då kommer jag komma på fötter igen, TACK PAPPA :) och alla VÄNNER!


Ska in i duschen nu, pusshej Hänvisar till honeybourbon.bilddagboken.se för fler bilder

Inga kommentarer: