måndag, mars 17, 2008

Chantale!

På det senast tiden har jag fått kommentarer om att jag är en egocentrisk bortskämd Bitch, (men jag brukar radera alla kommentarer), hur som helst så förmodar jag att det är folk som inte känner mig som påstår det. Men det är säkert sant till en viss gräns, men jag är inte alltför trevlig mot folk jag inte vill vara trevlig mot heller.. Men det egocentriska i mig dominerar nog över ödmjukhet!

Jag är en ung tjej, med höga mål och stora ambitioner. Att jag är en gnutta egocentrisk har nog alla lagt märke till men det krävs i en tuff värld. Man ska hålla huvudet högt och tro att man klarar allt... Det där "hålla tillbaks och inte vara för mycket" är bara något jantelagen har skapat. Egoism är något positivt och kan ta dig hur långt som helst. Människor och speciellt tjejer har inte bara förstått det än.

Inga kommentarer: