måndag, mars 17, 2008

NU

Nu är jag hemma i Umeå igen efter en hemvistelse hos min mamma. Hela helgen har varit relatvit lugn och det har varit skönt. Idag var jag iaf på banken och fixade med mina konton sen var jag tvungen att skaffa nytt legg för mitt blev stulet osv. Men den historien har ni väl redan hört. När jag satt på bussen på väg hit så när jag var i typ övik tog mitt batteri på ipoden slut, och nu när jag kom hem tänkte jag ladda den men jag fördärvades av synen att laddaren är borta, har inte en blekaste aning om var den är. helt galet! Ett spöke kanske har tagit den!?

På fredag mprgon åker jag till min kära pappa i Stockholm igen och det kommer bli massa party och mys och godis för det är påsk :)
Veckan där efter bor jag nog helt ensam här i Umeå så jag blir glad om någon vill göra mig sällskap för jag hatar att vara själv och den 10 april åker jag och mamma nog utomlands:)

Det var allt för tillfället!

Inga kommentarer: