lördag, mars 15, 2008

Sola

Lägesrapport
Just för tillfället så är läget lugnt, och alt börjar kännas mkt bättre nu, men jag är så otroligt trött på massa människor som beter sig som jävla pussys och skolan osv. Men det är bara att komma igen. Jag är iaf hemma hos mamma nu och det är skönt, och de här helgen kommer att bli lugn förövrigt. Snart ska jag bege mig til solariumet och sola för att få upp brännan til jag och mamma ska utomlands, jag tro vi åker 10 april, men är osäker på var det blev. Efter det ska jag til malin och vi ska ha mys ikväll och kolla på melodifestivalen :)
Och på fredag åker vi till Stockholm och ska fira påsk till tillsammans och det kommer nog bli kul, hon ska iaf få ett påskägg av mig, men det är en hemlis;) haha


Nu ska jag klä på mig och kila iväg till solariet! Ciao

http://honeyobourbon.bilddagboken.se

Inga kommentarer: