söndag, mars 16, 2008

Melodifestivalen


Grattis grattis, det var verkligen rätt låt som vann igår!! Otroligt skönt, och enligt mig så har vi nog en god chans i eurovision också med charlotte pirelli som representatör :) Kvällen tillbringade jag också med min kära Malin och vi hade det mysigt, men kvällen blev mindre mysig när vi fick ett oväntat samtal av en person som har some serious issues och angermanagement! a.k.a CP
Och när vi väl skulle sova så ringer typ Stefan Linus och dom och väcker oss typ 2 på natten och säger att dom kommer till oss nu oav. haha SJUKT! Men dom skojjade bara med oss :)

Björn Gustavsson gjorde ännu igen en lyckad underhålling under kvällen. Jag för den delen är dåligt på att underhålla mig själv så jag beslöt mig för att baka bullar nu och nu ligger degen och jäser så under tiden ska jag gå ut med Sandor!

Inga kommentarer: