fredag, juni 05, 2009

afterwork

Det känns som att mitt riktiga liv börjar komma tillbaka nu igen, vilket betyder att det inte finns tid för något privatliv. Jag trodde jag skulle stanna hemma resten av dagen idag, men, icke sa LEO, han drar med mig på Gunnar Hökmarks afterwork på Pontus by the sea. Det blev faktiskt gansak trevligt senare under kvällen, men i början betraktade jag mig själv som lammkött. Jag var nog yngst i den folkskaran som var där, men sedan kom människorna i min ålder, tack för det! Beatrice Ask var också där, likaså Gunnar Hökmark såklart.
Nu ska jag faktiskt lägga mig för att vara pigg och glad imorgon för att då jäklar ska jag festa med Bea, men först ska jag kampanja med underbara MUF. Juste lovers, GLÖM INTE ATT RÖSTA I EP VALET 7 JUNI!

2 kommentarer:

jonnananaa sa...

vad hände med MÖTLEY!?! :O ;)


/ jonna

Honey Bourbon sa...

hahaha, vad menar du? ;O