tisdag, juni 09, 2009

spårat

Min måndagskväll spårade ur gansak ordentligt igår, och jag vet inte hur det gick till riktigt.
Jag och bea åkte iaf till grabbarna på fest och vi var kvar där hela natten,  vi bastade, spelade poker, klädpoker, och massa andra jätte konstiga lekar som involverade slickningar, hångel, nakenhet etc. Vi var vakna hela natten, vi somnade ca 08:00 och vaknade 15:00, då beställde vi pizza med hemkörning, och nu har jag ångest som fan. Men jag hade faktiskt roligt!












8 kommentarer:

alex sa...

galet ;>

Anonym sa...

sexy girl ;)

Anonym sa...

Du fick nog kuk i röven ska du se! :)

Anonym sa...

HORA! hur fan kan du lägga ut såna bilder??! vad vill du folk sak tycka om dej egentligen?! SÅ PATETISKT!

Honey Bourbon sa...

haha, whatever. Du vet inte ens om det är jag, right!?

Mattias sa...

Är det här en del i din kampanj till posten som kommunalråd eller? ;)

Honey Bourbon sa...

haha, jag har inget att dölja. Man måste väl få vara sig själv eller hur :P

Danne sa...

HAHA KYLA ! så super man sej "Under bordet" visar hur man gör ;D