torsdag, juni 04, 2009

en sommarnatt i parken

Här är lite bilder sen lördagsnatten vi tillbringade i parekn från 02:00 på natten till 14:00 på dan! Jag har verkligen inte haft så roligt på länge!


Jag ville inte vara med på kort
Hannes letade efter något 06:30 på morgonen, när han hade vaknat
Jag och Hannes försöker ta oss till båten


Jag kom först, och ramlade även i på vägen tillbaka

Jag fastnade i taggtråd


Jag och "sug-min-röv-Marko"
Kisspaus
Micke T uppskattar inte mitt Happy-face
Hannes försöker gå
Nej, jag är inte naken.
Vi alla somnade på bänken ca 05:30
vi hade äntligen lyckats ta oss till båten
Hannes ser inte riktigt ut att passa in i bilden, eller så är det blomman, eller fotbollsjackan?

3 kommentarer:

Johanna sa...

Dricker du öl?! :O:O

margareta nordstrand sa...

hej, jag undrar var din jeansjacka kommer ifrån?

Kram margareta

marcus sa...

är det inte andra gången du ger dig på en båt ?


/mackan