söndag, juni 28, 2009

badat i Ångermansälven

Idag har det varit så galet varmt att jag till och med badade (!) Jag är den största badkrukansom finns, men jag badade, eller rättare sagt doppade mig bara och snabbt upp igen. Jag har en tendens att aldrig ens bada i Sverige. jag var dock sist i, efter Linda och Marvin men efter några om och men så fick dom i mig och hotade mig med att jag var en wimp...
Igår kväll grilalde vi och drack rosé hela kvällen, super msyigt, och det avslutades med lite tennis under natten! 

Snart bär dom sig av hemmåt mot Stockholm igen  - jag vill också hem till Stockholm och till alla mina underbara vänner. Men jag kommer på lördag - men drar utomlands på söndag en sväng!

xoxo

mormor och marvin




2 kommentarer:

Anonym sa...

sexy ;)

micke sa...

hahahah du skämtar! DU? BADA? Pfft..? knappast ;)