måndag, juni 08, 2009

natten på StureP


Nu tänkte jag berätta om våran jätte härliga natt på Stureplan, Östermalms valstuga och Sergelstorg valstuga. Jag och Pauline körde en kampanj i 28 timmar som jag skrev igår, men under hela kvällen och natten var vi på Stureplan (vi var som sagt två blondiner som körde en grym kampanj på Stureplan) och delade ut flyers, MODERAT KONDOMER, träffade världens snyggaste kille, vi båda smälte, så vi skrev Paulines mobilnummer på en av våra flyers som vi skulle ge till den snygga killen när vi såg honom igen, men det gjorde vi inte, så av misstag gav hon just den lappen med hennes nummer på till någon människa utan att ens tänka på det. Senare under natten så ringer den killen och det var någon närrlänning som trodde att det var Gunnar Hökmark han ringde, så roligt!
Vi träffade också en hel del kändisar som - Calle Shulman, Brolle Jr, Fredrik Kempe, och några till som jag inte kommer ihåg namnet på.

Senare så skulle Henke, jag och Pauline ta oss från Östermalmstorg till Sergelstorg valstuga så dom två cyklade och jag sprang hela vägen, HELA, och jag kom till och med först, dock var jag nästan döende när jag kom fram. Där hade vi massa roliga MUF:are och vi hade spotify igång och ett himla liv. Efter ett tag så gick vi tillbaka till Stureplan (jag och Pauline) och då träffade vi dom mest underliga människorna, hamnade heöt förvrängda diskussioner, det var killar som kom och tog på mina bröst, rumpa och andra kroppsdelar, killar som ville ha med oss på efterfest, folk som trodde vi var morsor på stan etc. Vi offrade oss verkligen. Vi omvandlade också en piratpartist till att bli moderat, hur bra var inte det?

Vi hade en jätte trevlig stund med två officerare som var snygga dessutom, väldigt klädsamma och hejdundrade roliga, vi raggade till oss gratis latte på Sleven, vi fick varsin kexchoklad av några killar, sen så fick vi massa credd av människor som bar sig hemåt klockan 04:30 på morgonen som tyckte vi var grymma som gjorde det här vid just den tidpunkten, och det kändes ganska bra, sedan så träffade vi mina kompisar också Johan som var med någon ny tjej?!?! och Kim som hade en helskön outfit som han hade DJ:at i!

En riktigt rolig kväll med andra ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

slampa

Henrik sa...

Bra jobbat, starkt jobbat!