tisdag, juni 23, 2009

vatennkrig!


Det tog ungefär 5 timmar för bedövningen att släppa helt igår, jag blev tokig, min tunga var helt off, samt kind och haka!

Min mamma är lite rolig ibland, som dag tillexempel då hon har köpt två enormt sora vattengevär...TILL SIG SJÄLV!? Hahaha, what went wrong? Jag blev hur som helst jätte sugen på vattenkrig, så om någon annan vill leka det också så är det bara att höra av sig! 
För övrigt så har jag ina planer alls idag, förutom att det lugnt, plugga kanske. Men imorgon åker vi till Sundsvall för att äta på en uteservering, och bara vara i stan för jag kan inte hanterna småstadslivet längre. Jag blir verkligen galen av det här, jag tappar livsgnistan!

2 kommentarer:

Jocke sa...

lätt vattenkrig Challe!! :D:D

Honey Bourbon sa...

grymt! Vilken Jocke förresten? Hahah