fredag, juni 05, 2009

Grattis alla studenter






Idag tog jag mig faktiskt i baken och pallrade mig ut i det dåliga regnet, trots att jag fortfarande är sjuk. Men jag sviker inte mina vänner, jag var bara tvungen att kolla på deras utspring. Jag kan verkligen inte förstå att det är våran tur nästa år, helt insane! 
Mina tårar baar sprutade av lycka och sorg samtidigt när jag såg flaken köra runt i stan och höra alla skrik. det är helt galet vad känslig jag blir i sånna här moments.

Jag mötte även upp Bea sen för att prata lite och för att gå på systemet, sedan tog vi en tur i solariumet också. Och vet ni vad - Jag har inte shoppat något idag. How come?

GRATTIS ALLA STUDENTER!! 

4 kommentarer:

Henke G sa...

var du på vårat utsprinG ?!?!? :D

Honey Bourbon sa...

haha jaa, minns du ite ?

Anonym sa...

Faaan va tuuuuung du har blivit challan =)....

Honey Bourbon sa...

jag är grym!