fredag, juni 26, 2009

sportdag

Vilken bra kväll jag har aft det idag, lugn men rolig. Marvin och Linda är soms agt här så vi började med att grilla massor med mat . sedan min berömda smulpaj och så klart så kollade i på Sverige-england matchen och fy fan! Håret på mina armar stog upp under hela matchen... GOD!
Jag har fortfaraden kvar fjärilarna i magen...

När matchen var slut drog jag och min bror för att lira tennis, riktigt roligt och det gick faktiskt bra. Sen kom även Linda och mamma förbi. Efter ungefär 2 timmars spelade så tog jag och Marvin fyrjhulingen och busade runt hela ön! På köpet fick jag ca 20 myggor i halsen... inte nice! 
Bra dag med andra ord.

Outfit - Svarta linne shorts,piké Ralph lauren, Keps från GANT, glajjer Rayban wayfarer.

xoxo





2 kommentarer:

Domenique sa...

schteeek ;)

Honey Bourbon sa...

haha oh ja!;) jag är ju din faghag!