måndag, januari 21, 2008

2008-01-21

Min dag har inte varit alls så rolig idag. En helt vanlig skoldag, och dom är inte så roliga i längden... Mitt skåp blev uppbrutet idag, lite komiskt faktiskt.
Vi slutade 14.00 idag, rätt skönt, sen gick på stan med Carro och Andrea, sen var jag med Lars, och nu är jag hemma och försöker plugga. Går inte alls så bra, kan verkligen inte koncentrera mig, har så mycket andra grejer som går i huvudet på mig. En av dom är att det är ganska läskigt att man komma leva med sig själv hela livet.. Jag menar man borde väl ledsna på det ganska snart och man komme rju aldrig bli kvitt sig själv, och visst man kan ju älska sig själv men ändå, det kommer ju alltid vara jag och jag.. fiffigt. Det är ett big nono att tänka så hör för min del, jag blir bara på dåligt humör och kommer ingenstans.
Idag har jag också ringt folksam och ebtt dom skicka försäkringspapprena hem, och jag har aldrig varit med om såna sega människor, det tog gansla lång tid för dom att fatta vad som pågick.. shit!

Jag saknar verkligen min jacka, den var så varm och skön, och min ipod. Jag lyssnade jämt på musik när jag gick nånstans känsn så tomt att inte göra det nu.
På lördag kommer mamma hit och det kommer bli mysigt förhoppningsvis, hoppas vi kan shoppa lite.


Ska förtsätta med mitt naturkunskapspluggande nu...

Inga kommentarer: