torsdag, januari 17, 2008

vad i helvete händer med världen?

ÅÅH,. jag är så jävla förbannad just nu mitt liv är bara åt helvete.
Idag på idrotten bleb min fjällräven jacka stulen, och dom flesta vet väl att den är inte så billig, och på köpet med jackan fick man en ipod nano,bankomatkort, legitimation, nycklar hem och till skåpet, mina försäkringspapper, förarbevis, mina licenser, osv. Vad ska jag ta mig till nu? Ingen jacka, och inga pengar och kan inte ens få tag på pengar för mamma är utomlands och pappa kommer ju inte bara upp så där från stockholm. Jag är helt enkelt hjälplös nu, och jag kommer inte ens från Umeå fy fan.. Alltså jag lovar om jag en dag får reda på vem det är som har gjort det elelr nåt sånt då blire blodigt. Jag fattar inte hur man kan göra så? Okej vissa är ju så jävla störda att dom gör så, men tänk m det var deras pengar och grejer det handlade om? Då skulle väl dom inte bli så jävla glada! Eller hur?! Jag har i alla fall polisanmält det och om det ite hittas så hoppas jag att jag får ut lite på försäkringen. Men jag är rädd att berätta det för min mamma för hon lär bli as förbannad,. men det var ju inte mitt fel. Eller jo okej det är det väl om jag aldrig hade blivit född hade det här aldrig hänt. Mitt kort är också spärrat nu..

IMorrn kommer iaf malin, och jag behöver henne just nu! HOn är typ som min syster eller nåt sånt :) Jag skiter i skolan imorgon fr om jag går dit lär jag bara bli sur och det orkar jag inte med.. Varför lever man ens?

Inga kommentarer: