onsdag, januari 23, 2008

en dag till

Jag saknar min jacka riktigt mycket, och idag när jag skulle hem från skolan så var jag till och med tvungena tt ta en buss för att jag höll på att frysa ihjäl. Jag hatar att frysa finns inget värre.

SBN firar 3 år i år, och den 16 februari är det håll i gång på elverker på lidingö. Mani ringde mig nyss och frågade om jag ville komma och göra det jag alltid gör där... jag är lite sugen på det faktiskt men vi får se hur det står till med allt det andra. Men jag kanske borde komma på lite bättre tankar.

Min dag efter skolan har inte alls varit så rolig:
har bara pluggat naturkunskap eftersom jag har kursprov på fredag men jag ska nog komma på någon dålig ursäkt till att slippa det och göra det någon annan dag, känner mig helt totalt oförberedd. Men å andra sidan fick jag ju reda på det den här veckan, och det är ju hur mycket som helst, både om Linné, vattnets kolet och kvävets kretslopp och allt sån där
och efter det har jag bara suttit och tänkt tillbaka på hur det var när man var liten, och lyssnat på spice girls. Jag fick en hel del roliga minnen tillbaka.
ALLT VAR SÅ BRA DÅ, JAG VILL TILLBAKA...

Inga kommentarer: