torsdag, januari 31, 2008

fjärilar i magen

Stockholm, imorgon bär det av till stockholm till pappa som jag inte sett på hur länge som helst känns det som. Det ska super duper kul, saknar honom verkligen. Och pappa är så snäll så jag ska få min ipod touch då :).
På lördag kommer min bror sebastian som jag inte träffat på 8 år, så jag har jätte många fjärilar i magen. Jag vet inte alls vad jag ska säga eller göra... Pirrigt. Men det ska bli riktigt kul! Jag hoppas också att jag hinner träffa lite kompisar när jag är där, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte det.
Och hemma på liding ö i huset ska det blir fullrulle tydligen, enligt pappa. Sebastian ska dit, och ina ndar brro Marvin, hans flickvän, pappas tjej osv. Så det kommer vara ett par stycken där så det kommer vara mysigt. Men det blir rätt så jobbigt i längden. Men om jag har tur vill dom leka, så då ska vi sjunga singstar, och dansa dans matta :) För sen ska alla dom där ut och då blir jag ensam hemma i huset. Och det blir super mys!


Nyligen pratade jag med mamma och hon funderar på att skicka iväg mig till mina kusiner på påsklovet till antingen london eller USA, och dom har jag inte heller träffat på länge så det längtar jag till, men vi kanske åker till italien också och ska hälsa på betty, men jag vet inte riktigt. Mamma har jämt så mycket idéer så man vet aldrig vad som blir av eller inte.
Dessutom måste jag verkligen plugga i helgen, naturkunskap, prov på måndag och det är hur mycket som helst, och mitt minne är inte ens bra.

Inga kommentarer: