fredag, januari 11, 2008

let´s dance 08

Idag drar let´s dance igång för tredje året i rad, och om jag ska säga min mening så tycker jag att det är hemskt roligt. Och med årets uppställande kan jag lova att det blir riktigt kul, dock har vi ingen lasse brandeby eller peppe eng i år, men.. vi finner säkert nån i deras fotspår i år också. Tony richardsson, världsmästare i speedway.. hmf? hur är taktkänslan där mån tro? och den super sexige danny.. ooh.. han lär nog göra en måns zelmerlöw grej av det hela, och det är bara sexigt. Jag menar killar som kan dansa är hur sexigt som helst...

Just för tillfället är jag sjuk, så jag har missat dom 3 första dagarna i sklan.. känns lite surt att komma på efterkälken direkt men, det är bara att komma igen. Det konstiga med det hela är bara att jag är inte förkyld eller dyligt, bara feber..:/ Kanske en ren officiell överhettning inombords.. yah yeah who knows?

Måste bara påpeka en till grej, som dom flesta vet så är ju poch spice den nya symbolen för marc jacobs, and I like it, men.. hon böev ju utsedd till 2007 års sämst klädda kvinna! Om jag var Marc skulle hon vara en big No No tbh.. och dom första reklambilderna ser ju inte heller så lockande ut. Men det kommer säkert nåt man inte förväntat sig snart..

Inga kommentarer: