fredag, januari 18, 2008

fucked up..?!


Jag kan fortfarande inte smälta det som hänt, men vissa förstår att det inte är så lätt. Idag kom malin hit med hennes mamma och pappa och farmor för att kolla när Henke hennes bror och jennie hans flickvän tog examen :) och sen följde jag med alla dom för att äta lunch på waynes, och det var riktigt gott, jag åt en stor sallad.. osv. Sen pratade karin med mig och så och var hur snäll som helst, så hon föjde med mig till skatteverket för att få ett nytt person bevis och så. Sen gick vi alla på stan, och sen åkte vi hem till henke och jennie och åt massa mat, jag är ganska proppmätt nu kan man säga och det var riktigt mysigt. Jag måste bara påpeka att malin och familyn är räddarna i nöden, dom sa också att om jag behövde pengar så kan jag få av dom. Tack så jätte mycket skulle inte klara mig utan er.
Idag ringde mamma till mig också och då berättade jag det för henne, och hon blev ju inte så arg på mig hon blev mest skärrad och sa att jag skulle ringa folksam och så, så det ska jag göra imorgon och gå på polisstationen!

Men ikväll ska jag nog till Lars, hoppas jag...
Allt annat känns bara skit nu, ligger efter i maten som bara den och vi har prov i naturkunskap på fredag och jag vet inte ens vad det är vi har prov i + att jag har böckerna i skolan... ÅÅÅH hatar mitt liv! Varför kan allt bra i va som förut? Bo i stockholm och ah en mamma och pappa som bor tillsammans och allt är bara bra då... Det är en av mina största önskingar, men det är inget som kommer gå i uppfyllelse.
Och just nu känner jag mig hjälplös, men jag menar.. jag har ju klarat mig ur värre situationer än den här, utan föräldrar men nu har jag iaf min pappa och min bror som kan hjälpa mig och världens bästa kompisar och pojkvän,men ändå.. jag klarar mig alltid. Det vet vissa av er!

Inga kommentarer: