lördag, januari 19, 2008

Kläder kläder, jag älskar kläder!


Chanel har lanserat en ny diamantkollektion och några som visade upp dom var selma blair, en av president döttrarna, helena kristensen osv. Och jag älskar diamanter, dom är så fina och ja allt. Och som vanligt var dom typiska chanel färgerna som styrde allt, svart och vitt!

Diamanter är vekligen; Girls best friend!

Hon som designar alla kläder på H&M heter Margareta van den Bosch, men hon ska nu avgå och lämna över till Ann-sofie johansson. Hoppas det blir nåt bra av det, men det tror jag.

Och den kända designern valentino påbörjar sitt avsked, han ska lägga ner efter 45 år, starkr jobbat, man börjar nästa tycka att Carl lagerfeldt också ska inse att han börjar bli lite för gammal för sånt här, men dom gör vackra kläder...


...Jag vill ha nya kläder. Men snart åker jag till sthlm och nästa vecka kommer mamma hem :D WOHOO

Inga kommentarer: