tisdag, januari 22, 2008

vad händer nu?

Hej jag heter Chantale och har ett shopping-beroende, För hur lite pengar jag än har just nu, så kunde jag inte låta blit att köpa en tröja...

Hej jag heter Chantale och jag har ett problem...







Jag har just fått veta att 2 jätte bra vänner till mig ska flytta till barcelona 25 februari och börja jobba där, och det känns riktigt jobbigt. 2/3 år äldre än mig bara och redan flytta utomlands..Jag kommer sakna er så mycket!
Kommer jag aldrig få träffa dom mer nu? Det här är en sån känsla jag får nu när allt tar slut... Jag vill bara gråta!
Är det så det känns, när man vet på nåt sätt att vänskapen är över? Även om man inte visar hur mycket man tycker om en person så älskar man nog den, jag menar ju bara som kompis nu ingen annat, och vi har gått igenom en hel del också. Allt blev bara så jobbigt nu. Och jag fick nyligen reda på att en av dom har varit med om samma sak som jag.


Men just nu är jag bara omringad ev egoistiskt tänkande, för jag är hur glag som helst för deras skull. Det var dags för dom att ta sig vidare också. Men än så länge är det bara jag som vet det om det..

Inga kommentarer: