onsdag, juli 30, 2008

en Onsdag


Jag har kommit på en bra sak med mig själv.. det är att jag aldrig stressar eller blir nervös innan man ska resa någonstans. Och vet ni vad, det känns superskönt. Inatt sov jag hos M iaf. deet var mysigt och vi spelade ps3 hela kvällen typ. och kollade på en film som var as läskig och jag trodde jag skulle dö eller dylikt. Hur somhelst somnade vi itne förräns halv 6 imorse och klev upp runt 10 för han skulle bort och jag skulle hem och packa för imorgon drar jag Petra och Malin utomlands, det komemr bli hemskt skojj. Så nu sitter jag här hemma med en smarties-glass i handen och har itne ens börjat packa för jag orkar inte.. :P bra av mig! Men jag känenr ingen speciell brådska.
Men däremot känner jag att jag borde städa lite grann! Och plugga, men det kan jag göra under resans gång kom jag fram till och jag hoppas att Malin kommer tjata på mig lite.

Förövrigt idag så är det bra väder, allt är som vanligt. Jag är superglad och önskar bara att tiden kunde stanna eller nåt för jag börjar få åldersdeprission. Kan man få det i så här tidig ålder? - ja, det kan man i alla fall jag. Men nu ska jag sluta tönta mig och göra något vettigt istället.


SO LONG BABES!

Inga kommentarer: