onsdag, juli 23, 2008

Kräftskiva

Hej på er allesammans! Hoppas ni har en bra dag? För det har minnsan jag.

Idag hade vi planerat en ute kväll, men det skedde drastiska förändringar,. vi tyckte vi skulle ha en kräftskiva istället :) så det blir det ikväll och säkert ett natt-dopp! Mysigt! Utgång blir det till helgen däremot, sen fyller min kompis år, på tisdag typ?:P Då är det party igen och sen på torsdag drar vi 3 utomlands!!alltså jag, Petra och Malin! WOHOO

Så fort vi kommer fram kommer vi korka upp vinet;)

Och juste, vet ni vad? Jag ska byta mobilnummer, orkar inte emd alla stalkers längre! HAHA

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej nu blir jag faktiskt ledsen :( ska ni utomlands och tar inte med mig!? jag som håller på att dö av längtan att få åka utomlands men inga som kan följa :'(

Honey Bourbon sa...

men emma lilla vännen :) Nästa gång isf :D