måndag, juli 28, 2008

star wars, åska och götheborg.

Jag har haft 2 super roliga dagar.. igår och idag. Igår på dagen var det bara mys, sen på kvällen var jag med en kompis och vio kollade på film, spelade guitar Hero och sjöng singstar, och jag tror inte jag har skrattat så mkt på länge som då, och det kom verkligen från magen. Senare den kvällen så drog värsta åskan igång och det var nog det mäktigaste jag sett i väder-väg! Blixtarna var i alla fomer och kilometerlånga.. himmlen var kolsvart och vi bara stog och kollade på åskan tillsammans.. Det var AWESOME! Ja juste, hörde också att 2 människor grillades inatt pga åskan.. :(
Min släkting dog inatt också, :'( det är väldigt tragiskt, men när vi sist såg henne så visste man att hon inte kommer överleva och jag menar, hon var en av mammas bästa kompisar och jag känner/kände och hade tillbringat jätte mycket tid med henne och dom på deras båtar och vi alla tillsammans på pappas båtar osv. Nu är det bara att minnas tillbaka... R.I.P Ewa Herman!

Men i alla fall, idag har jag varit och kollat på ostindefararen Götheborg och den var vacker! Riktigt roligt var det, jag blev även nerkladdad i tjära, men lite roligt var det. Hur som helst så var Star wars gubbar där med, alltså utklädda till Obi-one och dom här vita armé killarna osv. Det var också roligt, men sen då började jag vissla på starwars melodin då kom det fram en av dom och skrämde mig och min kompis, sen började han också att dansa och nynna före att jag visslade.. Så roligt! Men det var pinsamt att jag skrek till när han kom för jag såg verkligen inte att det kom nån! Sen har vi ätit glass idag! Super gott!

Men nu gott folk ska jag duscha, klä på mig och festa.. (inflyttningsfest) Puss på er!

Inga kommentarer: