söndag, juli 27, 2008

Vilken helg.


Godkväll bloggen och allihopa. Jag hoppas ni har haft en toppen helg?! Det har minsann min varit. Nyss kom jag hem från stranden iaf, hatr solat lite idag och doppat fötterna, alldeles för kallt för att bada för min del.. men iaf när vi sitter där så kommer 2 as snygga hunkar, som vi märkte direkt inte var härifrån så jag kunde inte låta bli att smyga mig på dom lite. Och vet ni vad, dom pratade emd oss till och med och det var roligt, inte för att det var någon speciellt längre konversation men ändå.. :)
Förövrigt så har det varit mest party i helgen, i fredags gick det lite för vilt till så kvällen avslutades tidigare än planerat, fick aggera mamma åt min kompis som inte alls mådde bra.. så vi raggade upp nån marcus och fick skjuts hem för stackaren kunde inte gå. På LÖrdan sov vi väldigt länge och vaknade upp med baksmälla, men efter några glasvatten ett trip ner på stan med emma så mådda vi bra igen :)


Nu ska jag bara duscha och sen mys pys! Hej med er!

1 kommentar:

Anonym sa...

helgen var grym ;)