onsdag, juli 23, 2008

Max, du är det bästa som hänt mig på länge


godkväll allihopa, klockan är 02:02 och jag är vaken än. Sitter och kollar på film och är allmänt jävla irriterad på några idioter som inte kan låta mig va! Jag menar, hur omoget är inte det? Jaja skitsamma, dom är bara några killar som söker efter uppmärksamhet, man kan kalla dom dagens attention-whores! Jag tycker bara att dom borde växa upp snart, jag menar dom är 17 år och beter sig som 10åringar hur pinsamt är inte det?!?!
Tur att jag har Elin som jag kan prata med som har det ungefär som mig just nu.. Tack! Och Max, utan dig skulle jag inte vara så glad som jag är idag.

Jag älskar dig! Trodde inte att det fanns människor som dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, är det sånt här du sitter och skriver på nätterna? Varför ligger du inte i sängen med mig istället och pratar om våran framtid;)

Honey Bourbon sa...

Men hjärtat, I love you! Har du träning ikväll också?

elindahlander sa...

du vet att ingenting förvånar en längre. sjukt less nu, men ibland har man turen att få le!

Honey Bourbon sa...

så sant så sant Elin