tisdag, juli 22, 2008

Jon Olsson, Vilken lirare!


Sen stureplansveckan I visby


Vad är det du vill tillägga?
– Det jag främst reagerade på var hur ni framställde sprutandet. Det känns som att ni inte gjort er research.

Inte det?
– Ni skrev exempelvis att flaskan skulle sprutas nedåt. Vilket förvisso stämmer, men det är bara halva sanningen. Målet är att uppnå en 45-gradig vinkel. Det är vinkeln som är nyckeln.

Har vi några stora förebilder inom området?– Givetvis Nenne, som i stort sett regerar Kallis, men också Lewis Hamilton. Han har bra kontroll på vinkeln.

Varifrån härrör detta intresse för sprutandet?
– Jag skulle inte gå så långt som att kalla mig expert, men när folk beställer in en sexlitare och bara lyckas spruta ut en halvliter av innehållet måste man reagera. Å andra sidan brukar man inte ha motoriken på sin sida under de tillfällen man är dum nog att dra en så stor flaska. Men som vi diskuterade, 45 grader i nedåtriktad vinkel. Svårare än så är det inte.

Något annat du vill framföra?– Jag vill också tillägga att jag absolut inte rekommenderar någon att spruta champagne.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är grym!

Honey Bourbon sa...

haha ja nu vet du hur du gör emd skumpan nästa gång vi är ute ;)

elindahlander sa...

vilken hunk, på vilket nummer nås han? måste hinna före någon annan spec person, haha.

Honey Bourbon sa...

haha om jag hade vetat hade jag ringt för längesen ;) tro mig!

elindahlander sa...

tur att du isf hade hunnit före någon annan!